Vyhřívání zadního okna – kontrola

Při zapnutém vyhřívání zadního okna musí být prostor s viditelnými vodivými pásy zbaven po nějaké době sněhu nebo ledu.
– Při poruše zkontrolujeme nejprve pojistku v pojistkové skříňce.
– Je-li pojistka v pořádku, zkontrolujeme upevnění konektorů vlevo a vpravo na zadním okně, případně je zbavíme koroze.
– Zadní okno je zabudováno v zadním víku. Zkontrolujeme přívod proudu do víka. Otevřeme víko. Proud je přiváděn prostřednictvím kolíků pružně upevněných na rámu. Na karosérii jsou odpovídající kontakty, na které při zavřeném víku doléhají kolíky. Ohnuté kontakty opatrně narovnáme. Znečištěné kontakty očistíme lihem nebo benzínem.
– Jestliže vyhřívání zadního okna stále nefunguje, zkontrolujeme přívody, spínač a spínací relé.


– Přerušené topné pásky opravíme běžným vodivým stříbrným lakem. Opravované místo předtím očistíme ředidlem nebo lihem.
– Opravované místo oblepíme z obou stran lepící páskou a malým štětečkem naneseme vodivý stříbrný lak.
– Necháme barvu schnout při 25 °C asi 24 hodin. Můžeme použít i vysoušeč vlasů. Při 150 °C schne lak asi 30 minut.
Pozor: vyhřívání zadního okna nezapínáme, dokud není lak úplně suchý. Poškozená místa nečistíme benzínem nebo jinými rozpouštědly.



Obsah

WebZdarma.cz