Rezervní kolo

Při použití rozměrově úsporného rezervního kola musíme dbát následujících pokynů:
– Rezervní kolo můžeme montovat jak na přední, tak na zadní nápravu.
– Rezervní kolo je určeno především pro krátkodobé použití. Musíme-li toto kolo použít z důvodu poškození pneumatiky, měli bychom ho co nejdříve opět nahradit normálním kolem.
– Po montáži rezervního kola zkontrolujeme jeho nahuštění, tlak musí být 2,8 bar (280 kPa).
– S rezervním kolem můžeme jet maximální rychlostí 80 km/h. Vyhýbáme se jízdě „na plný plyn“, prudkému brzdění a razantnímu projíždění zatáček.
– Rezervní kolo je proti normálnímu kolu užší a měli bychom ho používat krátce, než opravíme poškozené normální kolo. Pneumatika rezervního kola má životnost asi 3 000 km.
– Rezervní kolo je vyvinuto pro určitý typ vozidla. Proto jej nepoužíváme u jiných typů vozidel a když už, tak jen zcela výjimečně.
– Z technických důvodů nelze na rezervním kole použít sněhové řetězy. Jestliže má přední kolo závadu pak na jeho místo dáme zadní kolo, které vybavíme sněhovými řetězy a na zadní nápravu dáme rezervní kolo. Doporučujeme nasadit sněhové řetězy ještě před montáží kola.
– Na ráfek rezervního kola nelze montovat letní ani zimní pneumatiky.
– Nesmíme použít současně více rezervních kol než jedno. V takovém případě je nutno vozidlo nechat odtáhnout.



Obsah

WebZdarma.cz